Conform BBC, șeful Salesforce, Marc Benioff, a descris înțelegerea drept „o potrivire perfectă”. Conducătorul companiei a încercat în ultimii ani să-și extindă oferta de software pentru a se feri să fie înghițită de Microsoft. Mutarea este considerată una inteligentă în pandemie, odată ce concentrarea s-a mutat din birouri spre munca de acasă, așa că aplicația Slack devine tot mai puternică.
„Dacă Salesforce vrea să se extindă în afara domeniului standard de vânzări... acesta este momentul, așa că reprezintă un semnal de schimbare în fața Microsoft”, a transmis analistul tehnologic Dan Ives, explicând că achiziția este un moment de „acum ori niciodată” pentru Benioff. 12,5 milioane utilizatori are Slack potrivit cifrelor din martie, pălind în fața aplicațiilor precum Microsoft Teams care se laudă cu peste 100 de milioane.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- A murit Naomy, cea mai controversată vedetă a anilor 2000
- Când începe explorarea Cartofului de Aur, cel mai "scump" asteroid din spațiu, estimat la 10.000 de cvadrilioane de dolari. NASA a făcut anunțul
- Semafoarele care educă șoferii. Titi Aur: Spania are de foarte mult timp introdus acest sistem. E demonstrat 100% că sunt utile / video
- Adrian Negrescu: Va fi primul Paște fără miel pentru majoritatea românilor, în condițiile în care prețul cărnii a atins un nivel fără precedent în ultimii 30 de ani
- Weekendul 19-21 aprilie, marcat de un eveniment nemaiîntâlnit din 1941 încoace. Daniela Simulescu: Nu ne plictisim deloc zilele ce urmează!
- Prima luptă între un pilot uman și un avion controlat de inteligența artificială: Un "moment de transformare în istoria aerospațială"
- Chirieac, după riposta Israelului asupra Iranului: S-ar putea să încheiem această pagină neagră din istoria Orientului Mijlociu
- Paradox cu judecătoarea care nu știa că Sebi a murit. Motivul pentru care a făcut „gogonate“ în sala de judecată / video
- Klaus Iohannis, în Republica Coreea. E prima țară din regiunea Asia-Pacific cu care România a ridicat relațiile la nivel de Parteneriat Strategic, semnat în 2008
- Au început să apară supermarketuri low-cost. Locuitorii se declară încântați de prețurile mult mai mici ale produselor