Companiile aeriene au fost avertizate de organismele de reglementare, companiile de asigurări şi experţii să verifice cu atenţie avioanele care sunt reintroduse în serviciu după ce au stat blocate la sol în perioada pandemiei de COVID-19, menţionând probleme cu pregătirea piloţilor, erorile de mentenanţă şi cuiburile de insecte care blochează senzorii avioanelor, a transmis Reuters.
După ce a vorbit pentru DC News despre „pregătirea piloților”, Cezar Osiceanu a explicat ce se întâmplă în chestiunea cuiburilor de insecte care blochează senzorii avioanelor.
VEZI ȘI: Controversă cu ZBORUL în și după pandemie. Osiceanu: Există niște probleme la aceste avioane
Problema cuiburilor de insecte care blochează senzorii avioanelor
Pilotul Cezar Osiceanu a explicat pentru DC News că „n-o să găsiți niciodată un avion cu tuburile Pitot neacoperite. Se pun niște protecții care se dau jos înainte de fiecare zbor. În momentul în care avionul începe rulajul spre decolare, se combină viteza avionului cu diverse insectele care se pot găsi. E o găurică foarte mică.
E foarte periculos. Diferența dintre cei doi senzori, unul pe stânga și unul pe dreapta, pentru comandant și pentru pilot, creează situații foarte grave.”
„Sunt omul care a trecut prin așa ceva și e, într-adevăr, una dintre cele mai periculoase situații care se pot ivi”, a completat Osiceanu.
Cezar Osiceanu ne-a mai dezvăluit și care este situația cu pericolul Covid-19 când vine vorba de zboruri.
Pericolul cu Covid-19 din avion
Pandemia de Covid-19 a dus la reorganizarea industriei. „Industria se reorganizează dramatic, dispare un segment foarte important din zona de low-cost - micile companii care n-au supraviețuit”, a declarat pilotul Cezar Osiceanu pentru DC News.
Cât despre pericolul de a ne infecta cu noul coronavirus în timpul unui zbor, pilotul Cezar Osiceanu ne-a spus că „un afiș al IATA arată că 1 la 27 de milioane de pasageri transportați anul acesta s-a îmbolnăvit de Covid în avion”.
„Un pericol de terorism, aceasta este baza (n.red suspendării zborurilor). Ideea nu a fost de transfer de populație, ci de a preveni un 9/11 generalizat. La media zborurilor pe care o aveau înainte, 100.000 pe zi, au estimat că vor rămâne cam jumătate. N-au bănuit că vor ajunge la 10.000 de zboruri”, a mai susținut pilotul.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Horoscop 28 martie: Balanță, Scorpion, Săgetător, Capricorn, Vărsător, Pești. Zodia care are nevoie de o schimbare. Bucură-te de viață!
- Alternativa din capitalele europene, după interzicerea centralelor pe gaz. Ștefan Pălărie (USR): Nu transportă gaz până în apartament
- AFM, finanțare de 1900 de euro pentru fiecare familie unde venitul pe membru este sub 1700 de lei. Ce este programul ”Prima Conectare”. ”Aduceți civilizația în casa omului”
- Dan Negru mai vrea o lege dacă se decide închiderea supermarketurilor în weekend: Să-i interzică lui Bartoș!
- BANCUL ZILEI: După căsătorie...
- Modificarea adusă de Guvern pentru cei care locuiesc la bloc. Se schimbă modul de calcul și costurile pentru consumul de energie termică
- Strategul Cristian Socol, reacție la ultimele date Eurostat despre România. Am depășit și Ungaria. Cea mai mare viteză din ultimii 10 ani
- Şedinţă de Guvern: Modificarea unor măsuri fiscal-bugetare, pe ordinea de zi
- Un înlocuitor al zahărului, mai dăunător decât zahărul în sine. Medicii trag un semnal de alarmă: Evitați-l!
- Motivul pentru care testele PISA nu sunt relevante pentru România. Marian Staș, coordonator de programe educaționale: Analfabetismul logic e problema