Eșecul lansării Cyberpunk 2077 a fost cauzat de management. Munca a început abia în 2016
Data publicării:
Autor: Neagoe Narcis-Florentin
WhatsApp
Lansarea Cyberpunk 2077 a fost dezastruoasă pentru dezvoltatorul CD Projekt Red
Lansarea Cyberpunk 2077 a fost dezastruoasă pentru dezvoltatorul CD Projekt Red
Un nou raport care a intrat în profunzimea lansării jocului video Cyberpunk 2077 arată încrederea excesivă pe care a avut-o managementul CD Projekt Red, fiindcă dezvoltarea în sine nu a început până în 2016, chiar dacă titlul fusese anunțat în 2012.

Conform The Verge, Jason Schreier de la Bloomberg a intervievat mai bine de 20 de angajați și foști angajați ai companiei poloneze, aflând că dezvoltarea titlului a fost plină de termene limită nerealistice și probleme tehnice. În 2016, compania a „dat reset” jocului, iar o demonstrație din vara lui 2018 a fost „aproape complet falsă”.

În lunile premergătoare lansării de pe 10 decembrie 2020 s-a arătat că angajații CDPR au început să muncească suplimentar pentru a reuși să scoată jocul la timp. Totuși, jucătorii de pe consolă au avut un joc stricat, cu multe probleme tehnice. La o săptămână după lansare, Sony a șters titlul de pe magazinul PlayStation și a rambursat banii celor care au făcut retur. Un investitor dă în judecată compania pentru lansare

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel