Sună-ne (Luni - Vineri, 09:00 - 18:00) sau scrie-ne la numărul 0772.264.642
sau la adresa de e-mail redactia@dcnews.ro
-
confirmate
-
vindecate
-
decese
DCNewsTV.ro -  Live  |  Video  |  Înregistrări

26 oct, 20:00
Sfeclă, avantaje vs. dezavantaje pentru organism. Nutriționist: Porția corectă
Medicul nutriționist Mihaela Bilic a făcut o serie de precizări importante despre sfeclă.

„Pigmenții din sfeclă rămân stabili în tractul digestiv, aciditatea și temperatura crescută nu îi afectează, deci sfecla fiartă/coaptă nu-și pierde din calitățile nutritive.

Plusuri:
-are sub 10% glucide, din care 2% fibre și numai 50 cal/100g
-potrivită și pentru persoanele cu diabet, are indice glicemic scăzut
-crește performanța fizică cu 20% și scade consumul de oxigen pentru efort

Minusuri:
-pigmentul din sfeclă colorează urina, dar și murăturile, cartofii, albușul de ou
-borcanul care a fost pe gustul meu este “made in Poland”, mi-e ciudă că nu am găsit un produs românesc la fel de reușit

Porția corectă: fără limită!”, a scris pe Instagram Mihaela Bilic.

Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
Crossuri parteneri