Poți descărca aplicația:
Get it on App Store Get it on Google Play

05 noi, 21:36
Specialist în nutriție pentru slăbit, 10 puncte esențiale care-ți vor schimba stilul alimentar
Specialistul în nutriție pentru slăbit Valentin Vasile, autor a două cărți, a publicat, pe Facebook, 10 puncte cheie despre slăbit și stilul alimentar. 

Iată mesajul publicat de către specialistul în nutriție Valentin Vasile, pe Facebook: 

”1. Cele mai bune alimente nu au etichete.

( neprocesate, naturale)

2. În trecut se consumau 4,5 kg zahăr/an de persoană, iar în prezent mâncăm aprox. 68 kg /an.

3. Zahărul nu doar ne îngrașă, ci ne și îmbolnăvește.

4. Nu te gândi doar la calorii când mănânci dulciuri sau făinoase, ci și la efectul asupra organismului.

5. O linguriță cu zahăr conține 4 grame. Cantitatea maximă recomandată zilnic este de 6 lingurițe pe zi pentru femei și 9 lingurițe pe zi pentru bărbați.

Ex: o sticlă de 500 ml cu Cola are 55 g de zahăr, adică 12 lingurițe cu zahăr.

6. O felie de pâine de 100 g are 265 calorii.

Ca să consumi 265 calorii trebuie să alergi 30 de minute sau să pedalezi 40 minute la cycling sau să faci curat prin casă timp de 1,5 ore. :)
7. O felie de pâine poate conține până la 2 lingurițe cu zahăr.

8. Un iaurt de 150 g cu 0% grăsime poate conține până la 20 g de zahăr, adică 5 lingurițe. Citește eticheta.

9. Metabolismul diferă de la persoană la persoană. Poți avea arderi rapide sau lente.

Dacă la birou se comandă pizza și fiecare mănâncă câte 2-3 felii, tu te poți îngrășa în timp ce colega ta, nu.

10. Dacă mănânci o prăjitură de 500 calorii, poți să arzi prin antrenament 500 de calorii, dar arzi doar caloriile, nu și efectul zahărului din prăjitură asupra sistemului hormonal.”


loading...
loading...

Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
Crossuri parteneri