Studiu: Turismul, influențat de social media. Cum luăm decizia ajutați de rețelele de socializare
Data publicării:
Autor: Mircea F. Cristian
WhatsApp
Turiștii de circuite sunt persoane interesate de istorie, cultură, tradiții și obiceiuri locale, au vârsta cuprinsă între 40 și 70 de ani, au venituri medii și peste medie, studii superioare, sunt foarte interesați să exploreze, arată un studiu realizat de un turoperator.

Pentru alegerea vacanței, turiștii se informează pe internet, de la prieteni, de pe Facebook și sunt influențați în decizia de cumpărare de recomandările prietenilor/familiei, de review-urile pozitive, 89% dintre ei, dar și de complexitatea programului, notorietatea agenției.

Toți pun accent pe calitatea serviciilor (transport, cazare, masă), buna organizare a circuitului, informarea prealabilă oferită de agentul de turism, asistența turistică de calitate și informațiile oferite la destinație, profesionalismul ghidului.

Sunt turiști activi, prietenoși și care devin loiali în măsura în care le sunt depășite așteptările. Aproximativ 75% dintre ei recomandă cunoscuților excursia făcută și agenția de la care au cumpărat-o.

Vorbim de oameni dornici de cunoaștere și de explorare a destinațiilor, indiferent că sunt circuite sau sejururi. Sunt turiști care au înțeles avantajele unor programe de tip circuit organizate în grup, care beneficiază în permanență de serviciile unui ghid și de consultanță la destinație, mai ales că programele noastre includ cele mai importante puncte de atracție”, declară Dan Goicea, manager Cocktail Holidays.

Circuite turistice

 

Circuitele includ cele mai importante obiective turistice de pe traseu, a căror poveste este aflată la destinație, sunt programe realizate cu avionul, în mai multe țări, și includ cazări la hoteluri de 4 și 5 stele.

În spatele oricărui circuit este o muncă imensă pentru realizarea programului în detaliu, de la rezervarea biletelor de avion și a camerelor de hotel la intrările la obiectivelor turistice. Faptul că se rezervă imediat ce sunt lansate ne arată și că sunt programe extrem de căutate, și că realizăm produse apreciate“, precizează Dan Goicea.

Cocktail Holidays, turoperator de circuite pe toate continentele, dar și de chartere în Grecia, Turcia, Spania, Egipt, estimează că încheie anul cu un volum de vânzări de aproximativ 22 de milioane de euro, în creștere cu aproximativ 40% față de 2018, și mai mult de 35.000 de turiști deserviti, în creștere cu 35% față de anul trecut.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel