„Victor Sfiazof e un designer excelent. El lucrează în cadrul biroului din România. Avem la Dacia designeri foarte talentaţi la Dacia“, a spus Alejandro Mesonero-Romanos, director de design Dacia.
Românul a început să deseneze maşini de pe băncile şcolii, iar la Universitatea de Arhitectură din Cluj le explica profesorilor cum el voia să fie designer auto, ocupație aproape necunoscută pe piaţa locală. Nu după mulţi ani de la acel moment, în 2015, Victor Sfiazof a luat prin surprindere industria auto după ce şi-a pus semnătura pe Renault Kadjar, crossoverul pe care pariază constructorul francez revenirea în segment.
Născut şi crescut la Satu Mare, designerul a urmat cursurile Universităţii de Artă şi Design I. Andreescu din Cluj-Napoca, iar abia apoi a venit în Capitală. Aici s-a legat relaţia sa cu producătorul auto Renault şi cu modelul Kadjar.
În 2015 într-un interviu pentru ZF Victor Sfiazof declara că a fost recrutat de către Renault printr-un workshop organizat la Cluj înainte să fie deschis centrul de design din Bucureşti şi am fost selectat pentru un internship deoarece în România nu existau atunci cursuri pentru design auto, scrie Mediafax.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Plata pensiilor pentru luna mai. Daniel Baciu, șeful Casei de Pensii, precizări importante pentru pensionarii români
- Efectele prafului saharian asupra sănătății. Beatrice Mahler: Cine trebuie să aibă grijă să nu iasă din casă
- Horoscop 24 aprilie: Berbec, Taur, Gemeni, Rac, Leu, Fecioară. Zodia care-și pierde controlul. Va fi foarte greu să-ți revii!
- 5 pași pentru un somn mai bun conform oamenilor de știință
- Ce nu știai despre praful din Sahara. „Călătoria“ de mii de kilometri datorită căreia se dezvoltă pădurea amazoniană
- Ce se întâmplă cu pensiile românilor. Răsturnare de situație de la Poșta Română
- Pască pufoasă fără aluat
- Bacterie de origine fecală găsită în 2 milioane de sticle de apă ”de fițe”
- Judecătoarea din dosarul lui Vlad Pascu, autoarea unor gafe intolerabile, mută în fața presei. Tace mâlc
- Sephora, gafă majoră. Compania își cere scuze după ce a jignit victimele Fenomenului Pitești / foto în articol